fredag 19 december 2008

Julavslutning

Idag hade vi julavslutning. Först satt vi i musiksalen och fikade med b-klassen sedan var det föreställning i Assbergsalen. Den var lite dryg tyvärr... :/

Men jag fick veta att jag vunnit min novelltävlingen i min klass. Otroligt oväntat! Fast de hade fått för sig att jag hette Sara. Konstgt, det finns inte äns någon Sara i våran klass.
Jag fattade inte att de menade mig förän Andreas puttade till mig och sa "Men det är ju du!"
Jag fick iaf ett presentkort på Skene bokhandel på 100 kr.

Sedan blev det kramkalas när alla skulle säga hejdå till varandra. Mysig och intressant dag!
Det ända som var tråkigt var att de inte hade satt in någon extra direktbuss hit till Holsljunga, så jag var tvungen att åka flera mil extra.

xoxo,
Linda

1 kommentarer :

Anonym sa...

Grattis! :D