onsdag 11 februari 2009

GÖTEBORG <3

Idag åkte jag till Göteborg med mina vänner. Vi shoppade massor, åt god mat och skrattade massor.

Vi gick i många affärer och jag hittade några fina som jag inte varit i förut. Jag vill bo inne på Monki och Weekday. Det är galet fint där inne!
Vi hittade även affärer med skyhöga priser. Vi vågade knappt andas där inne av rädsla för att behöva betala för något. Jag fick mina vänner att lova att strypa mig om jag nån gång köper en cardigan för 2000 kr.
När vi skulle åka hem köpte vi gott kaffe på Expresso House som vi drack på bussen.


Det här köpte jag idag:

Svartvit klänning från Gina Tricot
Blommigt linne från H&M
Prickiga jeans från H&M
Gul ögonskugga från Make up Store
Svarta kinaskor från Shock
Ansiktsrengöring från Lush

xoxo,
Linda

2 kommentarer :

clara serholt sa...

uuuf...mycket mycket fint.
får se om jag hinner lägga upp bilder på det jag köpte.
men lägger iaf upp fotona som jag tog på oss :D

kram

Anonym sa...

Espresso House har för övrigt världens godaste kaffe =) ! mocha latte mmmmhhh!!