måndag 16 mars 2009

Kom, kom atombomb Om vi nån gång, nånsin blir som dom

Jag har 17 utkast i den här bloggen. Utkast som är påbörjade blogginlägg om viktiga saker, som aldrig blivit färdigskrivna eller publicerade.
Jag ska försöka skriva färdigt i alla fall några av dem och lägga ut dem.
Jag håller inne för mycket. Och jag är dålig på att slutföra saker.

Klockan är natt och jag borde kanske sova, fast jag ska ändå inte till skolan imorgon för jag är sjuk. Har varit det sedan i onsdags vilket betyder olidliga dagar av feber och andra hemskheter. Förkylningar tar kål på mig! Jag har knappt gjort något annat än att sova och idag är första dagen jag har försökt göra normala saker, som att se en film tillsammans med mamma, men jag tappade bort mig i handlingen hela tiden och förstod till slut ingenting alls.



xoxo,
Linda

0 kommentarer :