torsdag 16 april 2009

straight from a dreamy castle in the air...

Igår damp det ner ett stort brunt kuvert i min brevlåda. Det var mjukt och innehållet var lent och lite frasande.


Ända sedan jag för första gången fick syn på bilderna av Kirsten Dunst i miumiu's klänning har jag letat efter en likande. Nu efter ett långt sökande och flera förlorade auktioner på tradera är den här min!

Jag hittade den på tradera, den är från Anna Sui och passar perfekt.


xoxo,

Linda


The other day I bought a lovely miumiu inspired dress at the swedish e-bay.

3 kommentarer :

Pauline sa...

vilken tur du hade som hittade en sån söting!=)

clara serholt sa...

JÄTTEVACKER!

idag lägger jag förresten upp bilder på sötingvalpen :)
måste plugga monolog nu...gaah!
fniss..
KRAM

clara serholt sa...

nu har jag lagt upp ngr bilder på sötvalpen!
ignorera mig som finns i bilderna. hahaha

voff.

kram