söndag 5 juni 2011

Hej Halmstad!

I torsdags åkte jag med några vänner till Halmstad.Vi bodde i en stuga. Först spelade vi lite kort. Mest "spoon".Linus med kameran i högsta hugg.
Vi bestämde oss för att en minigolf turnering var ett måste!Kalle och Frida.En lite rolig bild på mig. Ser ut som någon knasig seriefigur tycker jag.Fina skor hade jag i alla fall. De är rätt så nya, ifall ni undrar.Linus vann ganska överlägset. Men vi andra var glada ändå.Det var så fint och somrigt och jag fick en fantastisk känsla av sommarlov.Vi promenerade tillbaka till stugan...... där vi ägnade kvällen åt att spela yatzy.Nästa dag gick vi upp tidigt, åt frukost och åkte in till stan.Vi tittade i affärer och njöt av solen.Mjukglass lät som en jättebra idé, det var det också.
När glassen var uppäten begav vi oss hemåt igen.

1 kommentarer :

Unknown sa...

Svensk sommar!!! Jag vill hem :)