måndag 13 februari 2012

There was a dream and one day I could see it. Like a bird in a cage, I broke in and demanded that somebody free it.

i fredags rymde jag hem till Clara och hennes familj.Snygg-Paula!Clara hade fint iPhone-skin.Detta är Winifred, Claras underbara hundvalp. Hon hängde med oss mest hela tiden.Vattenfärger åkte fram när vi skulle ut och fota.Vi målade slingriga mönster i ansiktet på varandra. Här är vackra Ann!Min rara Claring. Finaste!Det var ruskigt kallt ute så när vi fotat klart sprang vi snabbt in och värmde oss i finrummet med te och ett krångligt sällskapspel som jag inte förstod något av.

3 kommentarer :

Mathilda sa...

Jag och mina käraste vän Linnea har dille på fjärilar och vill så hemskt gärna veta var hon fått tag i sitt iphone skal?

clara serholt sa...

Jag hittade bilden på internet (sökte nog bara på butterfly prints på google) och skickade in det till Gelaskins.com.... :))

Trees sa...

Vilka jättehärliga bilder!
älskar den på dig, det röda håret ser helt asfint ut ;)

Ja hihi :D snart så!