lördag 11 augusti 2012

listan


Vad har du på dig?
Klänning och stickad kofta.

Hur mår du?
Sämst i världen ungefär.

Vad önskar du just nu?
Att få sova och vakna när allt är bra igen.

Vad har du ätit idag?
Sallad.

Vad ska du göra imorgon?
Gå ut och dricka öl med fantastiska vänner.

Och på måndag?
Börja skolan faktiskt.


Vem saknar du?
...

Senaste köp?
Ett anteckningsblock.

Vad skrattade du senast åt?
Säkert en av min kompis Moas underbara kommentarer.

Vad grät du senast över?
Att det gör så förbannat ont.


Vem sov du senast med?
Moas djur. Katterna Bingley, Darcy, Cyan, Herman och Johan och pudelvalpen Cajsa.

Vad läser du just nu?
Guldkompassen av Philip Pullman

Senast sedda film?
Sucker Punch.

Vilken svordom använder du mest?
Fan och helvete. Inte särskilt originellt.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min bästa Tim.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror inte jag har dejtat någon som varit speciellt religiös alls,

Senast 3 inkomna sms?
"Puss!"
"Okaj, får bli en annan dag."
"Men det är ju fortfarande Bellini!"


Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Jag hoppas det"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Teater såklart.

Vilken är din favoritfrukt?
Citron. Bättre än surt godis.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Blir sällan jämförd med kändisar tråkigt nog.

Vad är du rädd för?
Hajar. Usch. Kan inte ens titta på dem.

En person du tycker är snygg?
Ryan Gosling till exempel.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, jag är inte den svartsjuka typen.


Din favoritkaraktär ur en serie?
Cassie från Skins.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Oscar, "Kolla efter Meteorer då!".

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska. Det är så himla vackert.

Vad för sorts killar faller du för?
Charmiga, roliga och trevliga killar.


Vart vill du åka just nu?
Långt långt långt bort.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En resa till någon plats jag aldrig varit på förut.

1 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Spännande med sådana här listor, jag hoppas det slutar göra sådär förbannat ont snart <3
Vart ska du börja skolan förresten?
Kram