onsdag 20 mars 2013

en lista från i fredags.

IMG_4184 (kopia)

När vaknade du imorse?
Kvart över nio, men låg kvar i sängen till tio ungefär.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Nu får jag inte somna om, då kommer jag sova bort hela dagen!"

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej, bara smsat folk.

IMG_7768

Vilket humör är du på?
Ganska lugn och helt okej.

Har du ont någonstans?
Nope!

IMG_6552

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Sushi! Åh vad jag längtar efter det. Det var evigheter sen sist jag åt det.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Matvaror, har inte shoppat någonting annat sedan i december.

Vad ska du göra ikväll?
Jag vet inte riktigt, det är inte bestämt ännu. Men förmodligen blir det en hyfsat lugn kväll.

Vad tycker du om din blogg?
Älskar den! Den är min egna lilla plats där jag kan göra precis vad jag vill.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Väntade på att promenera bort till vårdcentralen för att plocka bort mina stygn på magen.

curry

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Hmm... Jag vet inte. Tror inte det!

När fotade du något senast, och vad?
Igår fotade jag lite borta i teaterlokalen.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Inga alls!

pink month.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Soffbordet.

Vad har du på dig idag?
Kjol, t-shirt, cardigan och strumpbyxor.

0 kommentarer :