fredag 16 augusti 2013

fredagslistan.

Hittade en lista på fina Emilys blogg.
IMG_4700
Jag heter Linda i förnamn. Susanne Irené i mellannamn.

Jag är för tillfället i mitt kök där jag sitter med katten i knät och dricker kaffe.

Jag är duktig på att baka!

Jag tycker inte om att gå till tandläkaren.
IMG_4303
Jag är jättedålig på matte. Det där med siffror är verkligen inte min grej alls!

Jag läser just nu en bok som heter Winter Girls av Laurie Halse Anderson.

Jag gillar att titta på klipp med söta djurbebisar på youtube. Kan spendera timmar på det.
IMG_4594
Jag sjunger högt som tusan när jag står i duschen. Då finns det liksom ingen hejd.

Jag älskar min familj och vänner.

Jag önskar att jag denna hösten ska komma lite närmare det jag drömmer om.
IMG_4748
Jag är inte speciellt bra på att hålla deadlines. De liksom bara svischar förbi av nån anledning. Jobbar på det där med att planera!

Jag pratar antingen för mycket eller alldeles för lite.
IMG_3976Göteborg
Jag tycker om min Erik!

Jag är beroende av cirka tusen appar på min telefon. Mest instagram tror jag.

Jag har på mig min svart-blåa favoritkjol och lavendelblå tröja.

Jag dricker finkaffe som Erik köpte till mig i London.
rosor
Jag blir arg när jag tänker på folk som behandlar djur illa. Det är helt oacceptabelt att skada såna oskyldiga varelser! Som det här med kattmördaren i Göteborg till exempel. Sån himla tur att det hemska äntligen fick ett slut.

Jag är rädd för hajar. Fy sjutton! Det är nog de vidrigaste djuren jag vet.
flowers
Jag är pinsamt dålig på att ta emot presenter. Börjar rodna och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Jag är uppvuxen i Göteborg fram tills jag var sju år och sedan i en liten by ute på landet mitt i ingenstans. Det var stor skillnad och jag kände mig ofta utanför och lite fel, men det blev ju folk av mig också tillslut. Nu känns både Göteborg och landet hemma fast på olika sätt som inte riktigt går att förklara.

2 kommentarer :

Amanda sa...

Du är så himla fin!

Shopaholic sa...

har en likadan klänning som du, den på sista bilden :) om det nu är en klänning? :P