Sommaren genom telefonen.

By Linda - 17:36

Insåg att det fanns en himla massa sommarbilder på min mobiltelefon som ni inte har fått se. Så varsegod, min sommar genom en iphone!
IMG_4028IMG_4037
Var på Liseberg med dessa fina människorna.

IMG_3905IMG_3913
Var statist i en långfilm. Scenen det gällde utspelade sig i Alperna men eftersom den spelades i sommar-Göteborg hade filmteamet byggt upp en uteservering med fejksnö och allt. Behöver jag nämna att det var varmt med skidkläder och pjäxor?

IMG_3956
Gömde mig bakom ett stort löv.

IMG_3871
Åkte hem till mamma på landet och promenerade massor.

IMG_4314
Såg ut såhär en dag.

IMG_4016
IMG_4275
Gosade en himla massa med den här lilla krabaten.

IMG_4170
IMG_4167
Besökte en gigantisk antikaffär och vandrade runt och tittade på allt i några timmar.

IMG_4147
Provade en klänning på Myrorna som jag inte köpte. Ångrar det lite nu.

IMG_4158
Såg ut såhär när jag var och tittade i affärer en dag.

IMG_4283
Lyssnade på när Rasmus spelade piano.

IMG_4187
Tittade på när Simon och Clara spelade in podcast i slottskogen.

IMG_4316
Satt vid min nya sekretär och jobbade med bilder och drack te.

IMG_4331
Promenerade förbi detta urtjusiga huset med perfekt sagotorn.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer