lördag 8 februari 2014

fredagslistan

Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Såhär:


När vaknade du imorse?

Klockan sjuuuu. Kändes helt fruktansvärt med tanke på att jag somnade klockan fem.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Nu får jag inte somna om igen!" Har allt för lätt att göra just det och det ställer ofta till problem.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nä, men min mamma ringde mig. Hon frågade mest om jag var på uppe och sådär eftersom hon visste att jag hade en viktig tid att passa.

IMG_9387
Vilket humör är du på?

Jag är helt okej glad men oerhört trött.

Har du ont någonstans?

Ja, i huvudet och i nacken. Antagligen hänger det ihop med tröttheten.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Är egentligen inte sugen på något alls just nu, åt nyss knäckebröd, men säger aldrig nej till sushi!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Två frimärken.

IMG_8459

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Första imorse? Det måste varit youtube. Mjukstartade morgonen med lite mysiga videos.

Vad ska du göra ikväll?

Kvällen har redan varit men jag har spelat in podcast med Rasmus.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Har inte lyssnat på en endaste låt som jag satt igång själv idag när jag tänker efter, bara lite olika poddar. All musik har mina vänner stått för.

Vad har du på dig idag?
Har haft på mig min nyfyndade klänning från Myrorna, strumpbyxor och en cardigan. Nu har jag pyjamasbyxor och en tjocktröja.

Och helgen då, hur blir det med den?
Jag har ingenting planerat mer än att vara hundvakt åt söta lyckodraken Mio.

1 kommentarer :

Madde Schwedaan sa...

Frimärken är så fina. Apropå det så borde vi skicka fler brev tycker jag, rent allmänt. Tycker inte du?