lite sommarplaner

By Linda - 20:29

IMG_1918

klänning och skärp från hm och halsbandet och rosetten är fyndade på ebay.

det känns verkligen att det är sommar nu. varmt och skönt ute, blå himmel och ibland doften av sommarregn. jag tycker om de där oväderskvällarna nästan lika mycket som jag tycker om värmen. jag älskar att krya upp under en filt och titta på skräckfilm med en stor kopp te medan åskan dundrar förbi utanför. att det aldrig blir riktigt mörkt är ju himla bra om man skulle bli lite mörkrädd också.
om ungefär två veckor så flyttar jag ju till mitt nya hem (som jag längtar!) och det är mycket att fixa innan dess. måste flyttpacka, hoppas för övrigt att detta är sista gången på länge som jag packar ner mitt liv i lådor, men det är mest roligt och spännande. det känns som att denna sommaren kommer bli så himla bra. i juli är det ju fallens dagar här i stan och sedan åker vi nästan direkt till Linköping och närcon. vi tänkte försöka hinna med harry potter-utställningen i norrköping också när vi ändå är ute på roadtrip. det blir fint!
vad ska ni göra i sommar?

  • Share:

You Might Also Like

9 kommentarer