måndag 9 februari 2015

Denna veckan ska jag...




♥ Måndag - Städdag + spela in podcast tillsammans med Staffan och Johanna på kvällen.
♥ Tisdag - Inspelning av Heypod runt 19:00 precis som vanligt.
♥ Onsdag - Träffa en annan youtuber och filma collabs.
♥ Torsdag - Spela in ännu ett avsnitt podcast tillsammans med Paula och Daphne.
♥ Fredag och resten av helgen - Erik kommer hit! Annars är den härligt oplanerad än så länge.

Däremellan ska jag försöka hinna plugga, filma nån vlogg och klippa podcastavsnitt. Och framför allt: VILA. Var så himla dålig på det förra veckan. Nu har jag ryckningar i ögonlocket hela tiden. Ser ut som någon slags disney-skurk.
Vad ska ni göra i veckan?


1 kommentarer :

Madson sa...

Vilken nice vecka! Själv ska jag shoppa second hand i Lund, skriva klart en krönika och packa för sportlovet för jag ska åka skidor :D yayy