måndag 27 april 2015

senaste veckorna på min instagram

Hej! Eftersom jag inte uppdaterat särskilt mycket här på sista tiden och stora kameran inte heller har fått hänga med på äventyr så tycker jag att vi tar en titt på min instagram.

kramades lite med en sur katt


fikade på bästa mejeriet tillsammans med johannes och rasmus. drack chailatte såklart och pratade i flera timmar.


åkte tåg till örebro och hängde med bra personer.

såg ut såhär när jag skulle ut och dricka öl en måndagskväll

ett mellanmål i form av rostat bröd med jordnötssmör och banan

plattade håret och insåg att st börjar bli rätt långt ändå

hade på mig detta

hade min fina mamma på besök och blev bjuden på sushilunch

och slutligen gårdagens briljanta frukost. min instagram är som ni ser mest selfies, mat och katt. rosettflicka heter jag där!

1 kommentarer :

Karin sa...

Åh jordnötssmör <3