måndag 10 oktober 2016

en söndagsfrukost

frukost
min söndagsfrukost såg ut så här. på mackan hade jag förutom tomat och ruccola ett nytt vegopålägg från pärsons med smak av tomat och basilika. hittade det på vårt hemköp och gissar på att det går att få tag på lite överallt. väldigt gott och så himla nice med fler vegetariska alternativ! *ej sponsrad*
började läsa "how to be good" av nick hornby och tillbringade större delen av dagen i soffan, som en ju bör när det är söndag.
jag försöker läsa en massa böcker nu för att komma ikapp mitt reading goal för i år som är att läsa tjugo böcker. har hittills varit sjukt slapp och bara hunnit med elva stycken.

är det förresten nån mer som använder goodreads? tycker det är så kul och fiffigt att se vad andra läser och liksom peppa varandra och få tips och icketips om böcker. har ni det får ni gärna lägga till mig som vän där!

0 kommentarer :