torsdag 12 juni 2008

Förhoppningar och regnbågar

HEJSAN!
Jag var i skolan idag och det var trevligt. Vi hade bara en lektion så det var rätt lugnt. Jag passade på att låna hem massa böcker över sommaren och att städa ur mitt skåp.

Tidigare ikväll åkte jag och mamma hem till mina kära kusin Kathrine för att hjälpa henne lite inför morgondagen. Då tar hon nämligen studenten!
Ska för en gångs skull ta med mig min kamera och ta massa kort.
De fick en långväga gäst ända från Trollhättan, nämligen Tim! Han sover där och är med imorgon. Riktigt kul att träffa honom!

Imorgon ska jag upp tidigt och göra mig i ording för att åka hem till Kathrine. Därifrån åker jag med hennes familj ner till skolan för att ta emot henne när hon springer ut. Sen ska vi på studentkalas såklart och på kvällen bär det av till Varberg.
Känner mig lite stressad, och nu måste jag förbereda de sista sakerna innan jag ska gå och lägga mig och försöka sova lite grann.

ox,
Linda

0 kommentarer :