onsdag 4 juni 2008

Sjuk

När jag vaknade i morse kände jag att allt inte var som det skulle. Min näsa kliade och min hals gjorde ont. Jag var förkyld.
Är det något jag verligen hatar så är det att vara förkyld! Det finns nästan inget som är värre.

Jag har fördrivit tiden med att dricka te och kolla på Ciderhusreglerna. Nu kollar jag runt på lite shoppingsidor för att försöka muntra upp mig själv.

Imorgon måste jag ta mig till skolan och vara med på en redovising, det är ett väldigt betygsavgörande arbete vi håller på med. Det där i natur/matte/datorkunskap som jag skrivit om innan. Tips på hur man bli bättre snabbare?

Skriver mer senare, nu ska jag gå ner och hämta lite mer te.

ox,
Linda

1 kommentarer :

clara serholt sa...

lilla gumman! bli frisk till på måndag! för då..då ska jag ha på mig min nya rockabilly klänning! du vet den jag vann på tradera!! weehooo

kram på dig m'dear!