söndag 3 augusti 2008

Söndag.


Igår var vi och badade och när vi kom hem bakade vi chokladbollar med karamelltrössel, drack cappucino och pratade länge. Om hur jag och Frida var när vi var små bland annat. Jag tror att jag bjuder på en av de där historierna någon gång.
Natten tillbringade jag och Frida med att kolla på Idol 2004 i fyra timmar. Det var superkul och faktiskt riktigt spännande att se finalen igen!

Idag åkte vi till sjön igen och badade länge med Emma och Patrik. Eftersom vi var otroligt hungriga när vi kom hem så blev det grillat till middag. Vi åt massvis med mat och drack mera cappucino efteråt.

Vi ägnade några timmar åt att leta igenom min CD-samling och lyssna på gamla låtar som vi tyckte om när vi var små. Sedan blev det lite karaoke och nu ska vi göra något annat.
Vi är lite studsiga och bubbliga idag så vi måste hålla igång.

ox,
Linda

0 kommentarer :