måndag 19 januari 2009

Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det

Såhär har jag sett ut idag.

Body från Gina Tricot

Kjol från Cubus
Strumpbyxor från Vero Moda
Skor från Skopunkten

Hatten köpte jag i en Second Hand-butik. När jag hittade den porvade jag den och tittade mig i en spegel för att se hur den såg ut på. Då tittade en äldre herre på mig och sa. "Tänk att såna där tjusiga hattar hade flickorna alltid på min tid."
Jag tycker att det var så sött sagt.
Nästan lika sött som den här superfina videon.

xoxo,
Linda

4 kommentarer :

Anonym sa...

Du är fiiin. Och tack för kommentaren :) Att bli fast är en mardröm faktiskt ... Om man blir det mot sin vilja ..

Linda sa...

Du med Julia! :)

Anonym sa...

hatten ser ju alldeles underbar ut - jättefin på dig.
Och det är gräsligt mysigt med gubbar som säger komplimanger utan att känna människan de ger komplimangen till. Inte bara gubbar förresten. Alla människor som gör sånt.

Linda sa...

Tack :)
Ja, verkligen. Då blir man så hila glad!