lördag 24 juli 2010

Hush my darling, don't fear my darling, the lions sleeps tonight.

klockan åtta på morgonen satte jag och Clara oss på bussen till göteborg. till slut kom vi äntligen fram till vårat mål, Egg & Milk där vi skulle äta brunch. det är superfint där, ser precis u som en amerikansk diner. jag åt pancakes med maple syrup och en milkshake med chokladsmak. Claras var rosa och smakade hallon. Vi åkte till Nodstan och tittade i affärer. Som H&M och Beyond Retro. vi såg indianer som spelade vacker musik. efter shoppingen gick vi på Hasselblad Centers fotoutställning på konstmuseet.det fanns så många fina foton att man inte visste var man skull titta. men denna var nog min favorit. strax efter klockan fem lämnade vi götet och begav oss istället till Borås ikväll igen.massa människor på avslutningsmöte. När vi åkte hem hade det redan blivit mörkt ute.

6 kommentarer :

Trees sa...

älskar den där indianmusiken dem spelar ^^ om jag är ensam och inväntar något eller någon så kan jag stå o lyssna jättelänge!

lisa sa...

det fiket måste jag fika på någon gång. ser helt underbart ut! :) fina bilder också. göteborg är fint och borås är lite det med. men inte som götet.

Philippa sa...

oj vilken fin dag du måste ha haft:)
kram

Philippa sa...

oj vilken fin dag du måste ha haft:)
kram

felicia sa...

Åh, Göteborg! Vad härligt!

Sofia i London sa...

åh älskar fotoutställningar!