tisdag 13 juli 2010

sweet darlin' come hold me, just a little bit longer now

Imorse satte jag mig på bussen och begav mig till staden Borås för att träffa fina Hanna. Hennes buss strulade lite så jag låste in min stora väska i ett skåp (jag skulle hem till Clara efteråt) och väntade.under tiden passade jag på att fota mig själv i en spegel på en toalett.Sedan kom äntligen Hanna dit!Vi vandrade runt och tittade i affärer och shoppade lite. Jag tittade på datorer men köpte ingen, behöver proffshjälp med att bestämma mig.på lagerhaus köpte vi bubbel...

create avatar
...bokstavligt talat!
sedan var det dags att ta tåget hem till Clara.hon hade köpt en present till mig...tablettaskar och ett nagellack jag har önskat mig i evigheter. "Russian Navy" från OPI. Hon är så söt!

Jag kommer att stanna här ett litet tag, så bered er på massa bilder!
puss

4 kommentarer :

Lisa sa...

åh så fin dag!

amanda löwenberg sa...

Åh fina bilder!

Erica sa...

ååååååååååååh russian navy är så galet fint. Älskar namnet dessutom. Jag är lite småbesatt utav det matta som får naglarna att se ut som gummi typ. Och det där med fikan håller jag absolut med om! Du kanske kan ses någon kväll? Det händer att jag slutar runt 19 så där. Och ibland behöver jag inte vara på jobbet förrän 14.30 så vi kanske skulle kunna äta frukost någonstans istället?

Rebecka sa...

Åhh, gillar gif'en på bubbelblåsandet!