torsdag 18 november 2010

vad jag har haft för mig idag.

Photobucket
♥ Vaknade sent, åt frukost och tittade på Mysteriet på Greveholm.

♥ Kände att storstädning är ju en bra grej och satte igång att göra fint i mitt lilla hem. Diskade, dammsög och tvättade golv. Nu är här tjusigt värre.

♥ Letade igenom platsbanken efter jobb och mailade till arbetsförmedlingen.

♥ Lagade mat.

♥ Fick helt plötsligt oväntat besök av min kompis Mikael. Vi drack te och pratade strunt en stund.

♥ Var på ett bra spinningpass.

♥ Tittade på tv, Bakom kulisserna på nya Harry Potter-filmen (som jag måste se snart snart snart) och Criminal Minds var det som gällde ikväll.

♥ Fick sms från mina fina Clara där det stod att hon hade tid att prata på Skype. Så det gjorde vi i nästan en timme innan hennes internet började krångla.

3 kommentarer :

Lisa sa...

låter som en helt okej dag ändå!

Lisen Elisabeth sa...

Greveholm är bäst!
ååh jag kom på imorse att jag helt glömde av att titta på harry potter saken xD
btw jag såg dig idag! för du var på brobergs? är ju på pampolina så tittade ut genom fönstret när du gick ut :) haha

Sofia i London sa...

låter finfint!