onsdag 19 januari 2011

vad som spelades i mina hörlurar när jag gick längs högstadiekorridorer men tuperat hår och svart kajal.

Photobucket
Jag har gjort en spellista med musik som jag lyssnade mycket på när jag var lite yngre än vad jag är nu. En del lyssnar jag fortfarande på men vissa låtar hade jag nästan glömt bort.
På bilden är jag femton och befinner mig på ett tåg på väg till Stockholm tillsammans med två av mina vänner. Vi skulle se Fall Out Boy på Fryshuset och det var så himla bra!

Vad lyssnade ni på för musik när ni var yngre?

7 kommentarer :

Nøve sa...

å, jeg elsker sånne spillelister! Jeg pleide også å høre på My Chemical Romance. xD

Candy sa...

När jag var femton lyssnade jag på typ Lars Winnerbäck, Kent, Ebba Grön & gothmusik.

Fint hår du hade! Jag gillar rosa, hade den färgen själv för ett tag sedan & häromveckan hade jag en rosa infärgning i håret. ^^

hanka sa...

Tack :D

Sandra sa...

Haha, precis min musiksmak för några år sedan också! Fast vissa får hänga kvar, t.ex. Green Day. Synd att MCRs nya skiva inte är så bra, annars hade jag nog gått på deras konsert i mars.

Sofia i London sa...

mycket hippeti hoppeti, men även Guns n Roses och diverse love songs...

Rebecka sa...

Rosa är en bra hårfärg. När jag hade tuperat hår och svart kajal var det bara Kent som gällde. Och Håkan och BD och de andra också såklart. Men mest Kent.

ketty sa...

Visst var det bra i stockholm? :)
Jag vill gärna träffa dig någon gång snart om du har lust? :)