torsdag 6 januari 2011

Vid protesfabrikens stängsel la du min hand på min axel och sa att livet var något enkelt, men jag kunde inte hålla med dig.

Jag är ledig idag, så jag sov länge. Egentligen skulle släkten kommit hit på middag men de planerna gick i kras på grund av vädret, de kunde helt enkelt inte ta sig hit. Fy för vintern!
Annars har mest tittat på skins, druckit te, fotat, tagit en promenad men höll på att blåsa bort och nu ska jag färga håret. Berätta vad ni gjort idag! Har ni varit lediga?

4 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Jag har haft min farbror och faster på besök och bjudit dem på en rosa efterätt! haha
Skönt att vara ledig och lyx med nyfärgat hår!

Lisa sa...

låter som en bra dag. jag är aldrig ledig. men jag kan säga att jag vart ledig idag, för jag har inte pluggat så värst mycket. ska göra det i helgen istället och hela nästa vecka. härligt med nyfärgat hår.

jag har dammsugat, städat toaletten, skrivit ett litet brev, målat naglarna, rastat hund, fast ska rasta henne sen igen på en riktig promenad, haft lite tråkigt som resten av veckan, plockat bort allt julpynt och sådär.

Nøve sa...

Jeg har spilt brettspill med fine venner, og prøvd å ikke tenke for mye på en viss person.

Trees sa...

Vad skönt att vara ledig, det där jobbet.. eller snarare lönen låter inte jätterolig kanske :( Men alltis något, såklart! Hur gåre me körkortet? :*

jag jobbade halvdag igår och resten av dagen spenderade jag hemma med mina flatmates. :)