torsdag 10 januari 2013

These secrets are walls that keep us alone.



Jag kan inte sova. För mycket som rör sig i huvudet inatt. Det är så himla tufft just nu. Jag har inte skött mitt matachema de senaste veckorna. Har ingen aptit och mår illa så fort jag äter något. Ingen mat smakar något. Ena sekunden vill jag inget hellre än att bli frisk för att i nästa inte orka kämpa alls. Klarar inte längre av att se mig i spegeln. Ser bara hur mycket jag har gått upp och det känns så jävla hemskt. Jag vill inte.
Börjar nästan gråta när folk pratar om träning för jag vill också. Men jag får inte. Mina värden för dåliga. Måste vila och får inte ens ta mina långpromenader.
Imorgon ska jag äntligen till ätstörningsenheten för samtal. Har inte varit där på ett tag på grund av helgdagar och så. Det behövs verkligen.

2 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Jag tror på dig Linda

Emelie sa...

Kram från en främmande själ i internetrymden. Du verkar vara en väldigt fin person, alltså verkligen genomfin. Är så himla imponerad att du vågat berätta här på bloggen och att du kämpar. Styrkekram från en Emelie