måndag 15 juli 2013

Jag är din röst, i regnet som aldrig slutar. Du är en sång på mina läppar, en klassiker.

lisebergsutstyrsel
lisebergsutstyrsel
Precis såhär såg jag ut i tisdags när jag åkte till Liseberg tillsammans med ett gäng fina vänner. Efter en liten stund såg jag inte riktigt ut såhär. Då stod håret på ända efter berg-och-dalbanor och jag hade blivit fullständigt genomdränkt i FlumeRide och Kållerado, men jag var lika glad för det. Och vet ni, jag som fått svindel bara av tanken vågade åka både Höjdskräcken och Atmosfear två (TVÅ!) gånger!

2 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Så fin!
Håret! <3

och woow! Att du vågade! Får svindel bara jag tänker på att våga, haha

Unknown sa...

GÄSTBLOGGARE SÖKES!
Har du nått som du vill dela med dig om till mina 300-600 unika läsare dag?


Kanske en rolig historia?
En sann berättelse som förändrade ditt liv?
Kanske om din vardag med ett funktionshinder/sjukdom eller som anhörig till en person med det?
Ett recept på din favorit rätt?
Kanske ett favorit resmål?
Eller nått annat spännande som andra människor skulle bli glada/inspirerande/gripna av att läsa?

Jag söker just nu gäst bloggare som får låna min blogg för att berätta detta viktiga som har att säga!
Det kanske är just du som borde synas på min blogg!
För mer info läs mer här....

http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/gastbloggare-sokes.html