måndag 29 juli 2013

tio - nio - åtta - sju - sex - fem - fyra - tre - två - ett

vår.

10 saker du vill göra innan du dör:
• Resa precis överallt på hela den här planeten.
• Jobba med något jag brinner för.
• Skriva en bok.
• Hoppa bungyjump och fallskärm.
• Bo i ett stor vackert hus.
• Besegra ätstörningsmonstret.
• Ha en huvudroll i en film.
• Bli en riktigt duktig fotograf.
• Åka på en riktig roadtrip.
• Flytta utomlands.

clementine

9 saker om dig själv:
• Jag är vegetarian.
• Har tre tatueringar.
• Bär nästan alltid rött läppstift.
• Jag har en katt som heter Clementine.
• Sist jag räknade fanns det cirka sextio klänningar i min garderob.
• Jag älskar att spela teater.
• Om jag inte har nagellack på mig blir jag knäpp.
• Har världens finaste pojkvän.
• Jag drömmer nästan jämt mardrömmar.

8 sätt att vinna mitt hjärta på:
• Var dig själv.
• Berätta vad du drömmer om.
• Håll min hand.
• Var musikalisk.
• Ta med mig på äventyr.
• Få mig att skratta.
• Lär känna mina vänner.
• Kramas mycket.

rosor

7 saker du ofta grubblar på:
• Vikt.
• Framtiden
• Att tiden går så fort.
• Kärleken.
• Vad jag vill bli när jag blir stor.
• Vänskap.
• Livet.

6 kändisar du tycker är snygga:
• Matthew Gray Gubler.
• Zoey Deschanel
• Dita von Teese
• Sandra "niotillfem" Beijer
• Håkan Hellström
• Ryan Gosling

Göteborg
5 saker du aldrig skulle vilja göra:
• Simma med hajar.
• Gå vilse i skogen.
• Raka av mig håret.
• Bli vittne till något hemskt.
• Förlora mina finaste personer.

4 saker du köpt den senaste månaden:
• En limpistol.
• En svart vippig kjol.
• En sekretär.
• En klosax till Clementine

3 sätt att få dig le:
• Visa mig bilder på söta djur.
• Säg något snällt.
• Bjud mig på fest eller kalas!

IMG_8900 kopia

2 favoritlåtar:
• Kom igen Lena - Håkan Hellström
• Skinny Love - Bon Iver

1 sak folk inte visste om dig:
• Kan inte sova om garderobsdörrarna i mitt rum är öppna.

0 kommentarer :