söndag 13 april 2014

Just precis nu...

IMG_8913

Längtar jag efter: att det ska bli vår på riktigt. grönt på träden, fågelkvitter, pastellfärgade kvällshimlar. Tänk, snart är vi där!

Är jag ledsen för: att vissa saker inte riktigt löser sig, till exempel det där med att hitta en ny lägenhet.

Är jag glad för: att jag åker till Stockholm imorgon. Får vara med min finaste person i en vecka plus en massa youtubekompisar eftersom det är Guldtuben på tisdag.

IMG_0610

Äter jag helst: sushi! det är ju det absolut godaste som finns.

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: min allra första live stream som jag ska hålla i ikväll. Det kan ju bli katastrof! Jag kör igång 19:30 och här kan man kika in och säga hej.

Clementine

Är det finaste jag vet: en mjuk liten katt som kryper upp i min famn på kvällarna när det är dags att sova.

Läser jag: Under det rosa täcket av Nina Björk

Sommarparty 3.0

Är jag galet stressad: över att jag måste hinna klippa färdigt och schemalägga en vlogg till nästa måndag eftersom jag vill slippa göra det när jag är i Stockholm.

Lyssnar jag helst på: glad och peppig musik!

Drömmer jag om: att resa någonstans. har inte varit utomlands sedan 2009.

Blir jag nostalgisk av: den här gamla videon som jag gjorde när jag gick i ettan på gymnasiet.

0 kommentarer :