onsdag 16 april 2014

Mina senaste dygn i bilder.

Hej raringar! Jag tänkte att vi skulle ta en titt på lite bilder från de senaste dygnen eftersom jag inte riktigt hunnit med att uppdatera er här.

UntitledHär är jag när jag väntade på tåget som skulle ta mig till Stockholm i måndags.


På tisdagen var jag på ett youtube-event på Google-kontoret tillsammans med en massa fina youtubers. Kontoret var exakt så häftigt som jag hade föreställt mig!


Jocke var också där!


Tog en bild tillsammans med Johannes.


Det fanns till och med ett musikrum där Anton, Amanda och Melanie gick loss!


På kvällen var det dags för själva galan, Guldtuben, och såhär såg jag ut när jag var på väg dit.


Här är jag och Ebba på röda mattan och mitt i allt kaos som rådde utanför Södra Teatern.


Tog en bild med Love!


Här skulle jag sitta under galan.


Gissa vilket företag som sponsrade kalaset?


Efter galan tog jag en spegelbild innan det var dags att skynda vidare till efterfesten.


Såhär var det där!


När klockan närmade sig ett hade jag fått nog. Mina fötter gjorde ont av klackarna och jag var så trött att det kändes som att jag skulle kollapsa. Så jag åkte hem!


På onsdagen åkte jag tunnelbana med den här fina.


Vi skulle nämligen träffa ett gång youtube-kompisar och ta en fika innan alla hann åka hem. Jag drack en supergod frapino! Och det är ungefär allt som hänt sen sist. Klart slut! ♥

1 kommentarer :

Madde Schwedaan sa...

Vad roligt det måste varit, lite fancy sådär ^^ Vilket coolt halsband, det där med trianglarna! Vart kommer det ifrån?