måndag 5 januari 2015

tantfika och hundvalpsgos.

IMG_3881
I söndags bjöd jag hem några fina människor på fika. Ganska mycket kakor men blev ändå lite förtvivlad över att jag inte hade sju sorters kakor. Jaja, fem räcker väl ändå tänker jag. (Jag är nog en tant ändå, inners inne.)

IMG_3886
Anna hade med sig den här lilla sötnosen som hon passade och som inte ville stå still för att bli fotad ens några sekunder.

IMG_3887
Clementine var hemskt nyfiken på henne. Hon har inte träffat så många hundar och absolut inte några valpar. Hon spanade, smög och ålade sig omkring på golvet i ett försök att komma närmare och undersöka den fluffiga filuren.

IMG_3892
Och så en snabb bild som Erik tog på Rasmus och en suddig Abbe i min hall.

5 kommentarer :

Madde Schwedaan sa...

Alltså Clementine är SÅ SÖT!!

Amanda-F O T O sa...

Underbara bilder!

Elin sa...

Ser gott ut!

petronella sa...

Dör så fina katter!

ellenlundis sa...

Otroligt fina foton, du tar Linda :)
http://finlandsgullet.wordpress.com/