måndag 10 augusti 2009

I need some sleep

"skins party - a teenage party that self consciously aspires to be infamous, preferably on the evening news. "





Jag har inte sovit en blund inatt. Jag hatar när det händer, alltså när man verkligen försöker somna och - ingenting. Så jag roar mig med att se på "skins partys" på youtube. Av någon anledning finner jag de franska mest underhållande.

I haven't slept a wink tonight. I hate it when that happens, you know when you're really trying to fall asleep and - nothing. So I'm enjoying myself by watching "skins partys" at youtube. For some reason I find the french ones the most amusing.

xoxo,
Linda

3 kommentarer :

modemix sa...

god morgon :)

modemix sa...

yes :D

Unknown sa...

i love skins parties. I've never been to others than the french ones so i cant really compare ^^'