tisdag 18 augusti 2009

red passion



Resultatet av dagens hårfärgning blev intressant. Färgen går från att vara väldigt mörk till lysande röd beroende på hur ljuset är där jag befinner mig.
Står jag till exempel i min mammas hall så ser det nästan svart ut och det känns lite underligt.

Nu måste jag snart gå och lägga mig för jag börjar skolan imorgon. Det ska bli rätt fantastiskt att träffa alla människor igen när alla har varit ute på äventyr.

BaBaBa - Miss Li




I dyed my hair. It turned out good, but a little different from what I am used too.
And school starts tomorrow
.

4 kommentarer :

Erica sa...

tjusigt! vilken årskurs är det som väntar?

Verran sa...

Aw, du får mig att tänka på Katie från Skins season 3 :D (omg, jag är en sån skins nörd XD)

sv: Jo, hon är en utav de vackraste. :)

Verran sa...

sv: Hah, själv har jag sett säsong 1 och 2 tre gånger och den tredje säsongen är jag på andra titten.

Marina sa...

håret är snyggt (Y) och det är tröjan också ;)