fredag 16 oktober 2009

baby allt ser dystert ut



Fredag och jag har ingenting att göra. Kvällens planer gick upp i rök.
Imorse blev det strömmavbrott när jag skulle göra mig i ordning och det har snöat hela dagen. Jag känner mig lite nere.
Det har hänt något märkligt de senaste veckorna, det måste vara något i luften. Nästan alla jag känner har funnit kärleken och vandrar omkring på moln med hemliga leenden på läpparna. Ska inte kärleksboomar äga rum på våren? Hmm...
Det är fint i alla fall. Det resulterar ju i glada vänner och det tycker jag om. (Fast det går mig lite på nerverna ibland om jag ska vara ärlig.)

Nu lyssnar jag på Markus Krunegårds nya.

3 kommentarer :

clara serholt sa...

ja alla är kära.

kära nån. hahahaha

Rebecka sa...

Vad söt du är. Och så fin i håret!

Melker sa...

wow, vilket fantastiskt hår! älskar det.