onsdag 21 oktober 2009

the 50's, 60's, bows, clouds, lace, vintage, red lipstick, harry potter, music, make up, butterflies, cotton candy, dita von teese, tea partys, glitter, tim burton, dots, the sims, acting, friends, sailors, dandelions, cupcakes, alice in wonderland, conserts, stand-up comedy, old photos, umbrellas, spring time, sidewalks, nerds, marie antoinett, collar bones, laughing, butterfly kisses, tattoos, dreams, håkan hellström, books, rain, marilyn monroe, hugs, spring, glitter, poetry, guitars, cameras, late night phone calls

3 kommentarer :

Rebecka sa...

Fina grejer det.

Sofia i London sa...

åå vilken underbar lista! blir helt glad av den och tycker också om allt där (förutom Harry Potter hehe)

Jag brukar ge min pojke butterfly kisses, tror nästan det var på den här bloggen jag lärde mig vad det var! :D han är från nya zeeland förresten, har skrivit lite om honom här: http://sophedeluxe.devote.se/blogs/2668139/en-liten-rad-om-myror.htm

Sofia i London sa...

btw har jag skrivit ett inlägg om den här listan o om barnböcker(ska läsas med en nypa salt) ;)