måndag 26 oktober 2009

om helgen.

Min dator blev attackerad av virus nu i helgen och det är anledningen till att jag har varit så dålig på att uppdatera här.

I fredags var jag på en väldigt bra föreläsning om hedersvåld.
Lite senare fick jag fint besök ifrån Jönköping en stund. På kvällen och natten gick jag och Jennifer på filmmaraton på en liten biograf och såg Låt den rätte komma in, Vampyrer, och Twilight. Åt massor av godis och fick ett skrattanfall för att första filmen ktånglade och var upp och ner och baklänges i tjugo minuter. Jag kom hem runt fyra på natten och somnade direkt.

I lördags sov jag länge och gjorde mest ingenting på hela dagen.
I söndags såg jag mest på film, bland annat Notting Hill som är lika bra varje gång.
Och idag har jag fått hjälp av Malin att rensa bort alla virus från min kära dator som mår mycket mycket bättre nu.
Jennifer var ju såklart med och vi lyssnade på Beatles på en knastrig lp-spelare, åt pizza och pratade.

0 kommentarer :