fredag 13 november 2009

sad excuse for an update...

Jag är sjuk, och har varit det sedan i söndags. Det är anledningen till att det har varit rätt så tomt här. Det är först nu som jag ens har orkat tänka på att uppdatera bloggen.
Den här veckan har jag mest legat i sängen och försökt sova bort min feber. Den vakna tiden har jag sett på en himla massa tv-serier och druckit tusen koppar te med honung.
Det känns som om det kommer bli stressigt när jag har tillfrisknat, för jag ligger efter mycket i skolan och det kommer bli tufft att ta igen allting. Jag blir trött bara av att tänka på det.

Det här är min nya favoritlåt förresten. Happyland med Amanda Jenssen. Jag röstade på henne under hennes tid i Idol och jag tycker fortfarande att hon är otroligt bra. Och så är hon ju så häftig och snygg med. Det är inte klokt!



I'm sick. And this is my new favorite song at the moment,
Happyland by the swedish singer Amanda Jenssen.

6 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Åh Amanda är så SNYGG!

och du får krya på dig! <3

Sofia i London sa...

åh, krya massor!

Erica sa...

Dina kommentarer värmer något otroligt ska du veta! Tack.

Nu har vi städat lite (jag har städat, Zak har sgjort rent i köket och diskat typ 1000 diskar för vi har inte orkat göra det på över en vecka!) så lägenheten känns superfin igen! Så himla gött när det inte ligger en massa bråte överallt. När man bor på en liten yta som vi gör nu, måste man verkligen tänka på att lägga tillbaka sakerna där de hör hemma. Jag är tyvärr ganska dålig på det. Det är jobbigt att lyfta undan alla kartonger för att kunna lägga ned en liten pryl i den understa lådan osv. Men det är verkligen så man måste göra. Och egentligen är det ju inte så jobbigt heller. Hoppas att allt är bra med dig. Har ni snö förresten? Kram

Jennifer och Linnéa sa...

svar: Åh ja han var så glad när vi var där! :)

Rebecka sa...

Sv: Nämen åh. Tack för alla fina kommentarer :*

Och krya på dig!

clara serholt sa...

må bättre snart finaste linda. jag är döende förstår du. jag klarar mig ej på skolan...gah.