tisdag 1 december 2009

And at the finish line at the end of the New York City Marathon it would sound like war.

Tisdagen började med fotolektion där jag kopierade de sista bilderna jag behöver redovisa och sånglektion där jag sjöng den här låten.
Jag mådde inte toppen idag heller så jag klarade inte av att gå på sista lektionen. Istället åkte jag hem till Malin och dem och vilade mig på deras soffa. Några timmar senare åkte jag och fixade mina naglar. Det känns så lyxigt!
Den här veckan kommer att vara hektisk. Till på fredag ska jag bland annat ha skrivit ett tal och skissat på kläder till musikalen vi sätter upp efter lovet.

Nu ska jag dricka te och se på Sunes jul.

4 kommentarer :

clara serholt sa...

justdetja....jag måste skissa kläder...gaaah. jag får göra det hmm...när jag kommer hem på torsdagen och på fredag morgon. yikes! men imorgon kommer du till mig! yay

clara serholt sa...

justdetja....jag måste skissa kläder...gaaah. jag får göra det hmm...när jag kommer hem på torsdagen och på fredag morgon. yikes! men imorgon kommer du till mig! yay

Lisen Elisabeth sa...

Jag ÄLSKAR Sunes jul! <3 Hoppas du mår bättre nu <3

Trees sa...

ÅH sunes jul haha, den är faktiskt komisk ^^,

föresten är det manikyr du fixat?
KRAM