tisdag 16 mars 2010

lite från en mapp jag valt att kalla "inspiration"

8 kommentarer :

Kajsa sa...

De var väldigt fina bilder
särsklit den första! Jag ska tänka på de när jag går på gräset om sommaren

Sonia sa...

The pictures are very nice!!

re: thank you very much for the song. I saw the trailer of Pushing Daisies and I liked very much, I'm downloading the chapters.

Erica sa...

Mycket fint där du! Sådant här blir jag väldigt glad av!

/C' sa...

jag har också en mapp som jag kallar inspiration :) alltid rolig att fylla. fina bilder & fin blogg som jag förövrigt följer, hihi.

Blomflicka sa...

himlans fina bilder:)
man vill bara hoppa in i dem och klampa på gräset, ge john lennon en puss på kinden, vara med paret som kysser varandra, äta bakelserna med marie anntionett och kasta boll på stranden med femtiotalsflickan.
ÅÅ, varför lever vi på 2000talet när allt kul hände för fyrtio år sedan?

Candy sa...

Åh så fint! Och bilden med skylten på gräset är verkligen hur gullig som helst. ^^

Sofia i London sa...

åååh så fint!

emmakristina sa...

fina bilder!