tisdag 30 mars 2010

Would you please take me away from this place?

Åh jag vill verkligen härifrån ett tag. Det är så tråkigt här och jag behöver se något nytt. Allt är bara samma dag ut och dag in och det gör mig galen. Jag behöver känna lite storstadspuls tror jag. Eller bara vad som helst.
Nästa vecka har jag påsklov men jag har tusen inlämningsuppgifter att göra innan dess och jag är så fruktansvärt stressad. Så stressad att jag planerar att åka till skolan tidigt imorgon för att plugga trots att jag egentligen har sovmorgon. Det är inte okej. Särskilt inte när jag har extremt ont i magen och helst bara vill gömma mig under täcket tills det går över.

1 kommentarer :

Erica sa...

Åh jag minns också det där med stressen innan loven. Man var liksom tvungen att skynda sig så jävla mycket bara för att hinna ha lov. Och det kan ju inte vara meningen med lov egentligen. Men du får se fram emot påskäggen. För nu är väl ändå din nyttiga vecka över? ;) kramar