söndag 1 augusti 2010

"Ärlighet varar längst"

Igår var det klassfest hemma hos Agnes. Hon har ett berg på baksidan av sitt hus och där höll vi till. Ungefär halva klassen tog sig dit. Vi lekte "jag har aldrig", sjung, pratade, spillde ut glas, kramades och masserade varandra. När jag åkte hem vid halv fyratiden hade jag ont i magen och kinderna efter att ha skrattat så mycket och länge. Som det brukar vara när jag är med klassen. De är så otroligt fina allihopa och jag tycker så himla mycket om dem!

4 kommentarer :

Lonesome Mama sa...

Himla fina bilder! Älskar sådana här galna sommarparty bilder!

Lisa sa...

låter underbart och gosiga bilder.

amanda löwenberg sa...

Åh så fint! Älskar magont för att man skattat så mycket!

Sanne sa...

Ååh va roligt ni verkade ha ! synd att jag inte kunde komma :(