måndag 23 augusti 2010

lights, camera, action!

Igår kväll var det dags för filminspelningen där jag och min kusin skulle vara statister. Jag och Frida tog spårvagnen till plaskdammen i Majorna där vi skulle filma.Vi fick byta om inne på en förskola där vi träffade resten av statisterna. Det var ett gäng sköna typer och vi började snart prata om nittiotalets kläder och barnprogram.Frida blir sminkad.Sedan var det dags att börja! Vi skulle sitta på en stentrappa, prata, dricka och få igång lite feststämning. I pauserna tog vi på oss tjocka vinterjackor och filtar för att det var så kallt och vid ett nångång åt vi "lunch".
Trots kylan och hårda trappsteg så hade vi jätteroligt! Tyvärr hade jag min väska med kameran i inlåst på förskolan så jag kunde inte ta några bilder på själva inspelningsplatsen.Det började ljusna och klockan hade hunnit bli fem på morgonen när vi var klara och jag och Frida åkte hem till henne för att sova några timmar.

6 kommentarer :

Lisa sa...

låter sjukt kul!

Sofia i London sa...

åh vill oxå!!

agnes sa...

Ååå vad roligt! =)=)

Isabella sa...

Fy farao vad häftigt!

Hanna sa...

Så sjukt roligt!! :D

Trees sa...

Vad roligt det låter:D mums! hoppas få se filmen inom ett år eller nåt ;)