onsdag 31 december 2014

En tillbakablick: April - Juni

APRIL
IMG_0946IMG_0936

I april vad det dags för Guldtuben som var en stor youtubegala. Superkul att ha alla youtubekompisar samlade på samma ställe och riktigt kunna nörda loss om internetrelaterade saker. Tidigare på dagen hängde vi på Googles kontor också. Så himla flott!

IMG_1101IMG_1121IMG_1061
IMG_1106
När jag ändå var i Stockholm passa jag och Erik på att hänga med bästa Amanda och Anton. Vi spelade in videos, lagade god mat, spelade spel och hade det supermysigt.

IMG_1202
Jag och Rasmus gästade i Ännu En Podd och var såhär stela när Johannes skulle fota oss.


IMG_1358IMG_1343
En dag åkte hela fina gänget av personer till Göteborg där vi besökte SciFi-mässan och botaniska trädgården (där jag sprang in i den förtjusande Jessica Silversaga och bara var tvungen att stanna henne och stamma fram några ord om hur fin hennes blogg är.)


Sista april fyllde jag år och firade det tillsammans med vänner. Fick bland annat detta stora paket.

MAJ
IMG_1434IMG_1457
Jag strosade i second hand-affärer och åkte till ett slott med Clara och hennes man.


Clementine fyllde ett år och det firades med tårta. Eller ja, en kattvänligare version av tårta.

IMG_1651IMG_1684
Kollade på Roller Derby i Götet tillsammans med Alexander.

ll
Jag körde på denna frisyr ett tag.

IMG_1594
Men också uppsatt hår.

IMG_1793IMG_1785
Grillade vid vattnet och somnade sen i solen i nån timme.


Såg Den Svenska Björnstammen på Liseberg.


Min gulliga mamma kom på besök.

IMG_1828
Denna personen hälsade också på.

IMG_1809
Och jag hade på mig detta ganska mycket.

JUNI

IMG_1932IMG_1938
En kväll hade jag spelkväll hemma hos mig och bjöd på pannkakstårta.

Håkan 2014 <3
Håkan 2014 <3
Jag såg Håkan på Ullevi. Det var helt magiskt. Kan inte ens försklara i ord. Vloggade hela dagen, ni kan kolla här.


Jag såg ut såhär en utekväll med Anna.

IMG_1841
och såhär en annan gång när jag och Erik var på promenad.

IMG_1835
Läste denna boken och sen var månaden slut.

I nästa del tar vi en närmare titt på sommaren!

0 kommentarer :