tisdag 2 december 2014

There's more to life than books, you know... But not much more.

IMG_3704
IMG_3702IMG_3701
Hej allihopa! Jag har en ny favoritutstyrsel som jag fyndade på hm's reahängare. En hjärtmönstrad mjuk kjol och en svart långärmad magtröja. Tycker himla mycket om denna kombinationen.
Och just det, jag har ju klipp mig också! (Fast det har ni kanske redan sett på instagram) Förra helgen när jag var hemma hos mamma så fick jag helt enkelt nog av allt slitet trassel och plockade fram en sax klockan två på natten. Så här blev det och jag måste säga att jag verkligen är superdupernöjd. Dessutom är jag som ni ser mer eller mindre vithårig eftersom jag inte orkat köpa hårfärg på ett tag.

I have a new favourite outfit, a crop top and a skirt from hm. I also cut my hair in the middle of the night and now it looks like this.

1 kommentarer :

Madde Schwedaan sa...

Sjuuukt fint du klippte dig! Galet ju, passar dig grymt bra!