måndag 1 september 2008

The Darwin Awards


Jag tittade föresten på en film som jag tyckte om förut. "The Darwin Awards" hette den och gick på tv 1000.

Den handlar om Michael Burrow som jobbar som rättsutredare och har en minst sagt udda hobby. Han är nämligen helt facinerad av The Darwin Awards, en utmärkelse som tilldelas personer som av misstag råkat ta död på sig själva på idiotiska sätt.
Michael åtar sig arbetet med att försöka skapa en profil för de här människorna, något som visar sig inte bli helt lätt.
Om du vill se en udda, lite annorlunda histora så ska du se den här.
Ett extra plus var Wilmer Valderrama från That 70's show som en filmskoleelev som är helt besatt av de dokumentär han håller på att göra.

ox,
Linda

2 kommentarer :

Anonym sa...

Svar: Okej.. själv känner jag hennes småsyskon bättre än vad jag känner Clara själv :P Men hon är otroligt söt, inte sant? :) Kram

Anonym sa...

Ååååh, THat 70's show är<3

Det låter som en trevlig film den måste jag se :D