fredag 5 september 2008

Well, if the people are buying tears, I'll be rich some day, Ma

Idag har jag varit på café med min mamma och en vän till oss. Jag drack latte och åt weinerbröd.


Jag var inne på Wilma och tog kort i deras gigantiska spegel med guldram. Där hittade jag en jättefin väst.
Den var på rea så jag betalade bara 60 kronor för den. Egentligen skulle den kosta 499. Det kallar jag fynd! Jag lägger ut bilder senare.
Och så var jag inne på Lindex och kollade lite. Jag testade ett shade stick från Maybelline på handen. Det sitter fortfarande kvar trots att jag försökt gnugga och tvätta bort det. Ett sådant ska jag köpa så fort jag får pengar.

Jag har hälsat på hemma hos kusinerna med. Det är alltid lika roligt.

Och nu har jag precis suttit och pratat med det par från Danmark som ska köpa vårat hus. De har sovit här inatt och ska nog åka hem imorgon tror jag.
De är trevliga, även om det blir lite missförstånd med språket ibland.

Senare ska jag nog titta på "The Royal Tenenbaums". Det är en helt underbar film. Se den!

ox,
Linda

0 kommentarer :