fredag 17 december 2010

ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

Photobucket
Universum har varit emot mig hela dagen. Det mesta har gått snett och irritationsmomenten har avlöst varandra.
- Har tappat bort ögonmusslan på min kamera. Har ingen aning om när eller vart, men den måste glidit av.
- Fotade massa bilder som inte blev bra alls.
- Pratade med ica-banken som har slarvat bort papper jag skickat till dem, killen i telefon var dryg och otrevlig.
- Fick hem ett par hörlurar som jag köpt på e-bay, tyvärr visade de sig att de var en billig plastig kopia som inte alls såg ut som på bilderna.
- Blev hemskt sugen på jordnötsringar och gick och köpte en påsen, dock var de helt oätliga. De smakade fruktansvärt och jag skickade iväg ett surt mail till estrella.

Plus hel del andra irriterande saker som jag inte ska tråka ut er med. Som tur var så gick the Notebook på tv, det vägde upp lite i alla fall.

7 kommentarer :

Rebecca sa...

The Notebook är så himla fin, din blogg likaså!

Bergskristallen sa...

Inte kul med sådana där dagar, men hoppas att du får en mer tursam dag idag !

LUVA FASHION sa...

love your necklace :))
please follow me .. follow you too ;)

ELI sa...

Vilken vacker header du har!

Lisa sa...

fin klädsel i alla fall.

Daniel C sa...

-Använd superlim på nästa (på ändan mot kameran, förslagsvis)
-Skyll på vädret, man får skylla allt på snö eller kyla för tillfället
-Byt bank
-Utmärkt, skriv ett dåligt omdöme som samlar ilska från hela din dåliga dag
-Köp OLW nästa gång.

Mina enkla råd, använd som du vill, dom är gratis!

Erica sa...

oh notebook kan väga upp jävligt mycket. Finns ingen sötare film tror jag. Att skicka arga brev kan annars vara ganska kul tycker jag. ;) Fast kanske inte när en massa andra saker också har varit motiga. Kram kram kram fina du!