tisdag 7 december 2010

lista

linda

Min bästa vän befinner sig långt himla långt bort.

När jag borstar tänderna
går jag oftast omkring i lägenheten.

När jag lagar mat
tar jag gärna tid på mig och testar nya recept.

Jag är rädd för
hajar. Klarar inte ens av att se dem på bild utan att få panik.

Den värsta känslan är
hopplöshet.

Den bästa känslan är
bubblande lycka.

Jag är bäst på att
ha med min kamera överallt.

Jag är sämst på att
gå och lägga mig i tid.

Jag kommer alltid vara
löjligt förälskad i femtiotalet.

Jag lyssnar på
allt jag tycker är bra.

Jag pratar
mest göteborska.

Jag tycker om
mina katter.

Kärlek är
något väldigt fint.

I somras
så jobbade jag på en camping.

Sist jag grät
var jag väldigt arg.

När jag vill tänka
lyssnar jag på musik.

När jag bakar så bakar jag
nästan alltid något som jag inte provat innan.

Innan jag går och lägger mig
brukar jag läsa en stund.

Just nu tänker jag på
hur gott det är med te.

Bebisar är
söta och roliga att fota.

Idag har jag
städat och tränat spinning.

Ikväll ska jag
läsa och dricka te.

Imorgon kommer jag
fota och träna.

Jag vill verkligen
åka till någon varm plats långt bort.

Om jag var ett djur skulle jag vara
en katt och bara ta det lugnt hela dagarna.

Min mobiltelefon är
snart helt trasig.

När jag vaknar på morgonen
har jag svårt att komma upp ur sängen.

3 kommentarer :

Lisa sa...

åh jag känner igen mig i massor och i morgon ska jag nog plugga,dricka te, läsa en bra bok och ha en fin dag. ja det vill jag ha. och vi är nog lite lika. sov gott inatt och lycka till med att ta dig upp ur sängen i morgon! fin bild med!

emye sa...

Åhå. En sådan lista vill jag göra i framtiden.

Trees sa...

Vad fin lista linda:)
Jaa, du jag saknar också våra pratstunder! när du sitter där med teorin, tänk på london då så kanske du får lite motivation hihi. puss