fredag 10 december 2010

om jag fick önska mig vad som helst...

Christmas Candy Box från LUSH. Innehåller massvis av godsaker som doftar underbart. Vad som helst från LUSH vore fint egentligen.Snyggaste hörlurarna från Coloud.Parfymen Rose the One.Håkans nya 2 Steg Från Paradise på vinyl.
Bra böcker såklart. Som denna till exempel.Råsnygga oxfords från forever 21.

Annat som kanske inte är lika fint på bild är:
♥ Träningskort, det går ju alltid åt.
♥ Spinningskor.
♥ Kameraprylar.
♥ En resa till USA för att träffa bästisen.

9 kommentarer :

Lisa sa...

håkan och christmas boxen ge mig!

Candy sa...

Vilka rara önskningar, skulle inte tacka nej till Lush-prylar eller Hello Kitty-hörlurar!

felicia sa...

Det är så jag vill kopiera din önskelista rakt av!

klara hemlin sa...

du önskar dig typ underbara saker :D <3

Sandra sa...

Åh åh åh, fager blogg. åh!

Fleur sa...

we all loveee LUSH haha :)
xx

Cuppykirsten sa...

Oh I love Lush!
And Hello Kitty.
And Audrey Hepburn.

Such a nice blog!

With love,
Kirsten

http://www.amoderndfairytale.blogspot.com/

Rebecka sa...

lätt bästa skomodellen!

Erica sa...

En väldigt bra önskelista tycker jag.