onsdag 16 september 2009

åh, och där är tiden. Känner du hur den flåsar mot din hals?

Jag försov mig i morse, missade bussen kom inte iväg till skolan. Därför har jag surat över det hela dagen.
Det är verkligen inte roligt alls att vara hemma. Bara tyst och ensamt. Jag tänker inte missa en dag till nu. Jag tänker inte ens bli sjuk. Bara så att ni vet.

Igår var jag på min första teorilektion på bilskolan! Jag känner mig riktigt peppad när det gäller körkortet nu. Visst kan jag klara det!
Fast jag är väldigt stressad. Det är mycket nu.
Körkort, slutproduktion, matte, projektarbete. Allt det är saker som tar väldigt mycket tid. Och så vill jag börja träna och hinna träffa mina vänner.
Det här är mitt sista år på gymnasiet. Sen är det studenten och sen... Vad händer då? Jag har ingen plan. Ingen alls.
Ångest.

1 kommentarer :

Verran sa...

Välkommen till klubben :'P