fredag 4 september 2009

fredag.

(Ledsen för den kassa bilden, men min mobilkamera flippade ut.)

Idag hade jag bara en lektion som var "arbetsmiljö och säkerhet". Den slutade dessutom tidigt och jag hann äta lunch på skolan innan mamma och Malin hämtade upp mig. Vi åkte och handlade och träffade på en provsmakningsutdelare som ville prata om 50-talet med mig med tanke på min outfit. Sånt är alltid kul!
I en liten affär köpte jag en marinblå basker! Perfekt nu till hösten och färgen går ihop med det mesta.

Nu ska jag laga tacos, som antagligen är otroligt vanligt att äta på fredagar!

I bought a beret!

2 kommentarer :

Erica sa...

Det spelar ingen roll hur vanligt det är med fredagstacos för det smakar ju så himla gott! Baskrar tycker vi om också, lät fint med en blå! Kram

clara serholt sa...

söta linda! Åh vill ha höst nu så att man kan skutta runt i sin basker.. vi kan skutta runt med dem på huvudet tillsammans! yay